Geri qaytarma siyasəti

Bu Geri qaytarma siyasəti kombim.az saytında təklif olunan həm məhsulların (qaz kombi cihazlarının), həm də texniki servis abunəlik xidmətinin (təmir və baxım xidmətinin) qaytarılma/ləğv olunma şərtlərini tənzimləyir. Siyasət Azərbaycan Respublikasının istehlakçı hüquqlarını qoruyan qanunvericiliyinə (o cümlədən “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanun, “Elektron ticarət haqqında” Qanun) uyğun hazırlanmışdır. Müştəri olaraq hər hansı bir səbəbdən aldığınız məhsulu geri qaytarmaq və ya servis abunəliyini ləğv etmək istəsəniz, aşağıdakı qaydalar tətbiq ediləcəkdir.

1. Məhsulun (avadanlığın) geri qaytarılması

1.1. Səbəbdən asılı olmayaraq 14 gün ərzində qaytarma hüququ: İstehlakçı kimi, sizə satılmış kombi avadanlığını (qüsursuz malı) alındığı gün hesablanmamaq şərti ilə 14 (on dörd) təqvim günü ərzində geri qaytarmaq və ya dəyişdirmək hüququ qanunla təmin edilir. Bu müddət ərzində siz satın aldığınız qaz kombisini digər bir uyğun məhsulla dəyişdirə və ya pulunuzun qaytarılmasını tələb edə bilərsiniz. Qaytarma zamanı aşağıdakı şərtlərə əməl olunmalıdır:

  • Məhsul istifadə edilməmiş olmalıdır, yəni zavod istehsal qüsuru olmadığı halda, kombi cihazı quraşdırılıb istismar olunmamış və onun ilkin ticarət görünüşü (əmtəə görünüşü), plombları, zavod markirovkası pozulmamış, tam komplekt şəkildə olmalıdır.

  • Məhsulun orijinal qablaşdırması, komplektasiya elementləri (aksesuarları, texniki pasportu, təlimatı və s.) saxlanmalıdır. Paketləmə və etiketləmə qaydalarının ciddi pozulmaması tələb olunur.

  • Alış-verişi təsdiq edən sənəd təqdim edilməlidir: qəbz (kassa çeki) və ya müvafiq elektron təsdiq sənədi. Bu, istehlakçı hüquqlarının həyata keçirilməsi üçün qanuni tələbdir.

  • Qaytarılacaq məhsul istehlakçının xüsusi sifarişi əsasında modifikasiyası edilməmiş olmalıdır (yəni fərdi tələblərə uyğun hazırlanan fərdi məhsul olmadığı halda).

Bu şərtlər ödənildiyi halda, biz sizin müraciətinizi qəbul edəcək və malın dəyərini tam şəkildə geri ödəyəcəyik və ya istəyinizdən asılı olaraq, eyni dəyərdə başqa mala dəyişdirəcəyik. Qeyd: Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin müvafiq qərarı ilə bəzi məhsulların dəyişdirilməsi və qaytarılması mümkün deyil. Bu siyahıya qida məhsulları, dərman preparatları, şəxsi gigiyena və kosmetik vasitələr, alt paltarları və s. aid olsa da, kombi avadanlıqları həmin kateqoriyalara daxil deyil. Əgər gələcəkdə satılacaq məhsul çeşidimiz genişlənərsə və qaytarılması məhdud məhsullar olarsa, bu barədə öncədən saytda müvafiq bildiriş veriləcək.

1.2. Məhsulun çatdırılması zamanı geri qaytarma: Əgər sifariş etdiyiniz məhsul tərəfinizdən təhvil alınmadan öncə fikrinizi dəyişsəniz, çatdırılma zamanı məhsulu qəbul etməyib geri göndərə bilərsiniz. Bu halda 14 günlük müddəti gözləməyə ehtiyac yoxdur – məhsulu təhvil almadığınız üçün ödənilmiş məbləğ sizə qaytarılacaq. Belə vəziyyətdə, mümkün qədər tez bir zamanda bizi məlumatlandırmağınız (çatdırılma yola düşməzdən əvvəl) xahiş olunur. Çatdırılma və quraşdırma xidmətimiz pulsuz olduğundan, məhsulu təhvil almadığınız halda hər hansı əlavə cərimə və ya çatdırılma xərcinin tutulması tətbiq olunmur.

1.3. Qüsurlu (keyfiyyətsiz) məhsulların qaytarılması: Təhvil aldığınız kombi cihazında hər hansı zavod qüsuru, texniki nasazlıq aşkarlanarsa və ya məhsul təqdim olunduğu (təsvir olunduğu) kimi deyilsə, siz dərhal bizimlə əlaqə saxlamalısınız. Qanunvericiliyə uyğun olaraq, istehlakçının keyfiyyətsiz mala dair tələbləri aşağıdakılar ola bilər: məhsulun eyni marka və modeldə sağlam nümunə ilə əvəz edilməsi; məhsulun başqa model ilə (qiymət fərqi nəzərə alınmaqla) dəyişdirilməsi; və ya satış müqaviləsinin ləğv olunması və ödənilən məbləğin tam həcmdə geri qaytarılması. Bu tələb sizə məxsusdur və müraciət etdiyiniz andan satıcı (Kombim.az) həmin tələbi dərhal və ya zəruri hallarda ən geci 14 gün ərzində icra etməlidir (məsələn, qüsurun ekspertiza yoxlanışı tələb olunarsa, bu yoxlama 14 gün ərzində həyata keçirilməlidir).

  • Əgər məhsulun qüsuru aradan qaldırıla biləndirsə, biz sizin razılığınızla qüsuru təmir yolu ilə aradan qaldıra bilərik. Təmir müddəti zəmanət müddətinə daxil edilmir; yəni təmirə sərf olunan zaman kombinin zəmanət müddətinə əlavə olunur.

  • Əgər qüsur aradan qaldırılmırsa və ya təmir məqsədəuyğun deyilsə, siz qeyd edildiyi kimi, məhsulun dəyişdirilməsi və ya qaytarılmasını tələb etməkdə sərbəstsiniz. Qanunvericiliyə görə istehlakçının belə hallarda pulun qaytarılması tələbini satıcı yerinə yetirməlidir.

  • Qüsurlu məhsulun geri götürülməsi və/və ya yenisi ilə əvəzlənməsi üzrə nəqliyyat xərcləri və digər bütün xərclər satıcı tərəfindən ödənilir. İstehlakçıdan yalnız malın geri göndərilməsi üçün tələb olunan real nəqliyyat xərci tutula bilər (məs.: kuryer xidməti).

  • Qeyd edək ki, istehlakçının aldığı məhsulun keyfiyyətinə əmin olmaq hüququ vardır. Kombim.az satdığı bütün Medi qaz kombilərinin orijinal, yeni və sertifikatlı olduğunu, zavodun texniki nəzarətindən keçdiyini təmin edir. Hər bir kombi rəsmi istehsalçı zəmanəti ilə təmin olunur (zəmanət şərtləri və müddəti məhsulla birlikdə təqdim edilən texniki pasportda göstərilir; adətən “Medi” kombi cihazlarına istehsalçı tərəfindən X il zəmanət verilir).

1.4. Qaytarma proseduru: Məhsulu geri qaytarmaq və ya dəyişdirmək üçün, zəhmət olmasa, aşağıdakı prosedura əməl edin:

  • Bizə telefon, e-poçt və ya saytda təqdim edilən onlayn müraciət forması vasitəsilə 14 gün müddəti bitmədən bildiriş göndərin. Bildirişdə sifariş nömrəsi, qaytarılacaq məhsulun adı/modeli və qaytarma səbəbini (əgər istəyirsinizsə) qeyd edin.

  • Biz sizin müraciətinizi alıb qeydə aldığımızı təsdiqləyəcək və məhsulun geri götürülməsi üçün uyğun vaxt müəyyən etmək üçün sizinlə əlaqə saxlayacağıq. Çatdırılma bizim tərəfimizdən həyata keçirilmişdirsə, geri götürülmə də pulsuz şəkildə təşkil ediləcək.

  • Məhsulu orijinal komplektasiyasında, sənədləri ilə birlikdə təhvil verməyiniz xahiş olunur. Təqdim etdiyiniz qəbz/çeki əsasında geri qaytarma prosesi rəsmiləşdiriləcək.

  • Məhsul bizə qaytarıldıqdan sonra qısa müddət ərzində (adətən 1-3 iş günü ərzində) məhsulun vəziyyəti (istifadə olunmaması, komplektliyinin tamlığı və s.) yoxlanılacaq. Şərtlərə uyğunluq təsdiqləndikdən sonra, ödədiyiniz məbləğ 7 gün ərzində tam olaraq sizə qaytarılacaqdır (pulun geri qaytarılması ödənişi etdiyiniz üsulla həyata keçiriləcək – məsələn, kartla ödəmişsinizsə, həmin karta geri qaytarma əməliyyatı aparılacaq).

  • Pulun geri qaytarılması zamanı sizdən hər hansı əlavə tutulma (komissiya və s.) edilməyəcək. Lakin, qaytarma prosesində bank və ya ödəmə sistemlərinin texniki olaraq tutduğu komissiyalar (əgər varsa) bizdən asılı olmadan baş verə bilər – belə hallarda biz həmin xərcləri minimuma endirməyə çalışacağıq.

1.5. 14 gündən sonra aşkar edilən qüsurlar (gizli qüsurlar): Məhsulunuzu aldıqdan sonra, 14 günlük qaytarma müddəti bitdikdən sonra ortaya çıxan və istehsalçı qüsuru olduğu aşkar edilən nasazlıqlar üzrə də hüquqlarınız qorunur. “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanuna əsasən, məhsulun zəmanət müddətində (əgər zəmanət müddəti 2 ildən azdırsa, o zaman 2 il ərzində) və hətta bəzi hallarda üç ilədək müddətdə istehlakçı mühüm gizli qüsur aşkar etdikdə, satıcı bu qüsura görə məsuliyyət daşıyır. Belə hal müəyyən olunsa, siz yenə yuxarıdakı 1.3-cü bənddə göstərilən tələbləri irəli sürə bilərsiniz. Kombim.az olaraq biz çalışacağıq ki, belə hallarda istehsalçı qarşısında məsələ qaldırmaqla ya cihazı tam təmir etdirək, ya yenisi ilə əvəz edək, ya da məbləği geri ödəyək – sizin seçim hüququnuz təmin ediləcək.

1.6. Qaytarılması mümkün olmayan hallar: Aşağıdakı hallarda məhsulun geri qaytarılması və ya dəyişdirilməsi tələbi rədd edilə bilər:

  • İstehlakçı məhsulu düzgün istifadə etmədikdə, təlimata zidd hərəkətləri nəticəsində məhsula zərər vurduqda (məs., kombini yandırma/dondurma, kənar şəxs tərəfindən qurğuda dəyişikliklər edilməsi və s.), yaranan nasazlıqlar istehsalçı qüsuru hesab olunmur və belə hallarda məhsul geri qaytarıla bilməz.

  • İstehlakçı məhsulu aldıqdan sonra onu intensiv şəkildə istifadə edibsə və 14 günlük müddət keçdikdən sonra sadəcə fikir dəyişikliyinə görə qaytarmaq istəyirsə (yəni məhsulda qüsur olmadığı halda), satıcının bu tələbi təmin etməmək hüququ vardır. 14 günlük müddət istehlakçıya malı sınaqdan keçirmək və qərar vermək üçün yetərli hesab olunur.

  • Yuxarıda qeyd edilən Nazirlər Kabinetinin qərarına əsasən qaytarılması qadağan olunan mallar kateqoriyasına aid məhsullar (hərçənd kombi bu siyahıya daxil deyil).

  • Məhsulun dəyərini təsdiqləyən sənəd (qəbz) təqdim edilməzsə və ya mənbəyi bilinməyən (satış subyektindən kənar əldə edilmiş) mal olduqda.

Qeyd: İstehlakçı hüquqlarına dair əlavə sualınız olduqda, bizə müraciət etməkdən çəkinməyin. Biz qanunvericiliyin tələblərinə tam əməl etməyə və müştəri məmnuniyyətini qorumağa sadiqik.

2. Xidmət abunəliyinin ləğvi və vəsaitin geri qaytarılması

Kombim.az tərəfindən təklif olunan texniki servis abunəliyi (Medi kombi cihazları üçün aylıq texniki xidmət paketi) müştəri ilə bağlanan xüsusi servis müqaviləsi əsasında həyata keçirilir. Müştəri müəyyən müddət üçün (ən az 6 aylıq) abunə haqqını qabaqcadan ödəməklə, həmin müddət ərzində kombi aparatının nasazlıqlarının pulsuz aradan qaldırılması, planlı profilaktik baxış və təmizləmə xidmətlərini alır. Abunəlik çərçivəsində təqdim olunan xidmətlərin geri qaytarılması (yəni, abunəliyin ləğv olunması və ödənilmiş məbləğin tam və ya qismən geri qaytarılması) aşağıdakı şərtlərlə mümkündür:

2.1. Elektron ticarətdə qanunla nəzərdə tutulmuş imtina hüququ: Abunəlik müqaviləsi məsafədən elektron üsulla bağlandığı üçün (onlayn sifariş yolu ilə), Azərbaycan Respublikasının “Elektron ticarət haqqında” Qanununun 9-cu maddəsinə uyğun olaraq, istehlakçı 7 iş günü ərzində heç bir cərimə və səbəb göstərmədən müqavilənin icrasından imtina edə bilər. Bu 7 iş günülik müddət, abunə müqaviləsinin bağlandığı gündən hesablanır (əgər abunəlik xidmətinə dair əvvəlcədən məlumatlandırma tələbləri tam yerinə yetirilibsə). İstehlakçı 7 iş günü ərzində müqavilədən imtina edərsə, onun ödədiyi abunə haqqı əlavə heç bir xərc tutulmadan 7 gün ərzində tam olaraq geri qaytarılmalıdır. Diqqət yetirin: əgər istehlakçının razılığı ilə xidmətin icrasına 7 günlük imtina müddəti bitmədən əvvəl başlanılıbsa (məsələn, abunə oldunuz və ilk bir neçə gün ərzində artıq ustalar gəlib nasazlığı aradan qaldırıblarsa), istehlakçının müqavilədən imtina hüququ qüvvədə olmur. Yəni xidmət artıq göstərilməyə başlanıbsa, qanunvericilik bu halda geri imtina imkanını istisna edir.

Praktikada bu o deməkdir ki, əgər siz abunəliyə yazıldıqdan dərhal sonra (7 iş günü keçmədən) xidmətlərdən yararlanmağa başlasanız – məsələn, qəfil xarab olma halı yaranıb servis çağırmısınız və ustalar problemi həll ediblər – artıq “sınaq” məqsədli imtina hüququnuz tətbiq olunmayacaq. Lakin abunəlik xidmətindən 7 iş günü ərzində ümumiyyətlə istifadə etməsəniz və fikrinizi dəyişsəniz, həmin müddət ərzində müraciət edərək abunəliyinizi ləğv etdirə və ödədiyiniz məbləği geri ala bilərsiniz (tamamilə).

2.2. Abunəlik müqaviləsinin müddətindən əvvəl ləğvi (7 iş günündən sonra): Yuxarıda təsvir olunan qanuni imtina hüququ abunəliyin ilk 7 iş günü üçündür. Bu müddət keçdikdən sonra, abunəlik müqavilənizi müddət bitməzdən qabaq ləğv etdirmək istəsəniz, artıq məsələ müqavilə şərtlərinə uyğun həll edilir. Bizim servis abunəliyinin standart müddəti 6 ay və ya 1 ildir (müştərinin seçiminə uyğun olaraq). Abunəlik müddəti ərzində müştəri istənilən vaxt müqaviləni birtərəfli qaydada ləğv etmək üçün müraciət edə bilər, lakin ödənilmiş və istifadə olunmamış vəsaitin geri qaytarılması aşağıdakı qaydada aparılır:

  • Heç bir xidmət istifadə olunmayıbsa: Əgər abunəlik müddəti daxilində indiyədək servisin heç bir xidmətindən (nə təcili təmir, nə də profilaktik baxış) istifadə etməmisinizsə və müəyyən səbəblə (məsələn, köçmə, avadanlığın daha lazım olmaması və s.) abunəliyi sonlandırmaq istəyirsinizsə, biz istifadə olunmamış müddətə aid ödənilmiş məbləği sizə geri qaytaracağıq. Bu zaman artıq keçmiş dövrün (abunəliyin aktiv olduğu və ödənişli günlərin) haqqı geri ödənilmir, yalnız qalan dövr üçün əvvəlcədən ödənilmiş məbləğ qaytarılır. Məsələn, 12 aylıq abunə haqqını öncədən ödəmiş müştəri 5-ci aydan etibarən abunəliyi ləğv etmək istədikdə və bu 5 ayda heç bir servis xidməti almayıbsa, ödədiyi məbləğin qalan 7 aya aid hissəsi (12 aylıq məbləğin təxminən 7/12-si) geri ödəniləcəkdir.

  • Qismən istifadə olunubsa: Əgər abunəlik müddəti ərzində hər hansı xidmət artıq göstərilibsə (məsələn, ustalar bir dəfə nasazlığı aradan qaldırıblar və ya illik baxış/temizləmə edilib), abunəliyin erkən ləğvi zamanı geri qaytarılacaq məbləğ barədə xüsusi qaydalar tətbiq olunur. Belə hallarda ümumiyyətlə ödənilmiş vəsait geri qaytarılmır. Bu şərt abunəlik müqaviləsinin məqsədinə uygundur, çünki müştəri artıq ödənişi müqabilində qiymətli bir xidmət almışdır. Xidmətdən qismən istifadə olunubsa, şirkətimizin həmin istifadə edilmiş xidmətin dəyərini hesablayıb qalan məbləği qaytarması texniki baxımdan çətin və mübahisəli ola bilər. Ona görə də, abunəlik dövründə ən az bir xidmət göstərilibsə, ödənilmiş məbləğin geri verilməməsi şərti tətbiq edilir. İstisna hal: əgər göstərilmiş xidmət çox cüzi olmuşdursa və şirkət öz yaxşı niyyətini nümayiş etdirmək məqsədilə müəyyən hissəvi qaytarma etmək qərarına gəlsə, bu, hər konkret halda şirkətin könüllü öhdəliyi kimi qiymətləndirilməlidir, lakin ümumi qayda deyil.

  • Cari ayın (dövrün) ödənişi: Abunəlik aylıq ödənişli bir sistem olduğundan (öncədən ödəməklə), ləğv zamanı cari istifadə etdiyiniz ay (və ya 6 aylıq dövr) tam hesablanır. Məsələn, əgər siz 6 aylıq abunə haqqını ödəyib 4-cü ayın ortasında ləğv istəsəniz və heç bir xidmət almamısınızsa, 4-cü ay tamamlanmış kimi qəbul edilə bilər və qalan 2 ayın məbləği qaytarılar. Bu yanaşma, hesablaşmaların aydınlığı üçün tətbiq edilir.

2.3. Abunəliyin ləğv proseduru: Abunəliyinizi ləğv etmək və (əgər uyğundursa) vəsait geri almaq üçün aşağıdakı addımları atın:

  • Müştəri xidmətlərimizə yazılı müraciət göndərin (e-poçt vasitəsilə və ya onlayn hesabınızdan müvafiq funksiya vasitəsilə). Müraciətdə abunəliyin ləğv edilməsini istədiyinizi, səbəbini (əgər göstərmək istəyirsinizsə) və ləğv üçün nəzərdə tutduğunuz tarixi qeyd edin.

  • Müraciətinizi qəbul edib daxil olduğuna dair sizə təsdiq göndərəcəyik. Abunəlik müqavilənizin şərtlərinə əsasən, ləğv üçün müəyyən bir bildiriş müddəti tələb oluna bilər (məsələn, 1 həftə öncədən xəbərdarlıq). Belə bir tələb müqavilədə qeyd edilibsə, biz onu sizə bildirəcəyik və həmin müddət bitdikdə abunəliyiniz rəsmi olaraq dayandırılacaq.

  • Ödənilmiş və geri qaytarılası məbləğin hesablanmasını həyata keçirib sizə məlumat verəcəyik. Əgər hesablamayla razısınızsa, həmin məbləğ 14 gün ərzində sizə qaytarılacaq (adətən 7 gündən gec olmayaraq icra edilir). Qaytarılma, ödəməni etdiyiniz üsulla (kart, bank köçürməsi və s.) həyata keçiriləcək.

  • Abunəlik ləğv edildikdən sonra, şirkətin xidmət öhdəlikləri dayandırılır: yəni həmin tarixdən etibarən kombi üçün pulsuz təmir və baxım xidmətləri göstərilməyəcək. Diqqət: Abunəliyin ləğvi zamanı, əgər kombi cihazınız hələ də istehsalçı zəmanəti müddətindədirsə, zəmanət öhdəlikləri ayrı qaydada qüvvədə qalır – yəni zavod qüsurlarına dair iddialarınızı rəsmi servis mərkəzləri vasitəsilə (və ya yenidən bizə müraciət etməklə) zəmanət müddəti çərçivəsində irəli sürə bilərsiniz.

2.4. Abunəliyin avtomatik yenilənməsi və dayandırılması: Abunəlik müddətiniz bitdikdə (məsələn, 6 ay tamam olduqda), əgər siz davam etmək istəyirsinizsə, növbəti dövr üçün ödəniş etməklə abunəliyinizi uzada bilərsiniz. Avtomatik yenilənmə funksiyası (avtomatik ödəniş vasitəsilə) mövcuddursa və siz aktiv etmisinizsə, müddət bitməzdən əvvəl sizə xəbərdarlıq ediləcək və etiraz etmədiyiniz halda abunəlik uzadılıb növbəti dövr üçün haqq hesabınızdan tutulacaq. Abunəliyinizi yeniləmək istəmirsinizsə, bunu şəxsi kabinetinizdən deaktiv edə və ya bizə bildirə bilərsiniz – belə olduqda, müddət bitdikdən sonra abunəlik avtomatik olaraq dayandırılacaq. Müddət bitdikdən sonra abunəlik dayanarsa, istifadə olunmamış günlərə görə hər hansı məbləğ qalmayacaq (çünki ödənişlər əvvəlcədən aylıq əsasda hesablanıb).

2.5. Xidmətlərin göstərilməsinə dair məhdudiyyətlər və məsuliyyət: Abunəlik xidməti çərçivəsində pulsuz göstərilən təmir işləri avadanlığın normal istismar nəticəsində yaranan nasazlıqlarını əhatə edir. Abunəlik şərtlərinə görə:

  • Abunə olan müştəri kombi cihazından təlimata uyğun və düzgün istifadə etməlidir. Əgər müştərinin hərəkətləri (və ya hərəkətsizliyi) nəticəsində avadanlıqda zədə yaranarsa (məsələn, qeyri-ixtisaslaşmış şəxsin müdaxiləsi, kombinin quruluşunda özbaşına dəyişiklik, qaz təchizatından kənar səbəbdən zədə və s.), şirkət həmin nasazlığın aradan qaldırılmasını pulsuz xidmət öhdəliyinə daxil etməmək hüququnu özündə saxlayır. Bu kimi hallar aşkarlanarsa, müştəriyə təmir işlərinin əlavə ödənişlə həyata keçirilə biləcəyi bildiriləcək.

  • Abunəlik yalnız “Medi” markalı kombi sistemlərinə şamil edilir (əgər müqavilədə başqa cür göstərilməyibsə). Müştəri cihazın seriya nömrəsi və modeli barədə dəqiq məlumat verməlidir. Cihaza istehsalçı tərəfindən rəsmi servis müdaxiləsi xaricində başqa yerdə servis xidməti göstərilibsə və bu, nasazlığa səbəb olubsa, şirkətimizin pulsuz təmir öhdəliyi olmayacaq.

  • Müştəri vaxtında ödəniş etməlidir. Abunəlik haqqının növbəti dövr üçün ödənişi gecikərsə, xidmətin göstərilməsi dayandırıla bilər. Ödəniş tam bərpa olunanadək yeni nasazlıqların aradan qaldırılması öhdəliyimiz yoxdur.

  • Abunəlik xidməti çərçivəsində planlı profilaktik baxışlar paketdən asılı olaraq müəyyən saydadır (məsələn, Premium paketində ildə 4 dəfə texniki baxış nəzərdə tutulmuşdur; Standart paketdə isə ildə 1 dəfə ola bilər). Bu baxışlar üçün müştəri ilə əvvəlcədən qrafik tərtib ediləcək. Müştəri razılaşdırılmış vaxtda evdə olmalı və ustanın cihazı yoxlamasına şərait yaratmalıdır. Əgər müştərinin təqsiri ucbatından (məsələn, evdə olmaması) planlı baxış baş tutmasa, bu, həmin ildə nəzərdə tutulan baxış haqqının itirilməsi ilə nəticələnə bilər (əgər razılaşdırılıbsa, başqa günə keçirilə bilər).

  • Təxirəsalınmaz təmir xidmətinin göstərilməsi: abunə paketindən asılı olaraq, nasazlıq yaranarsa, müştərinin müraciətinə müəyyən prioritetlə cavab verilir. Standart paket müştəriləri üçün ustalarımızın problemi həll etmək üçün yerinə yetirmə müddəti adətən müraciətdən sonra növbəti 24 saat ərzində iş saatlarında (09:00–21:00) olur. Premium paket müştəriləri üçün isə biz 24/7 rejimində çağırış qəbul edib, mümkün olduqda ilk 24 saat ərzində (gecə və ya gündüz fərq etmədən) müdaxilə edirik. Xüsusi (VIP) paket seçən müştərilər üçün təcili xidmət zəngindən sonra 6 saata qədər müddətdə ustanın gəlməsi təmin olunur və bu müştərilər növbədənkənar, yəni ən yüksək prioritetli sayılırlar. Bu servis səviyyələri müqavilədə öz əksini tapacaqdır. Şirkət öhdəlik götürür ki, müraciətləri gecikdirmədən, qrafikə uyğun və paketlər üzrə müəyyən olunmuş prioritet qaydada icra edəcək.

  • Təmirin həcmi: Abunəlik çərçivəsində nasazlığın aradan qaldırılması üçün tələb olunan işçi qüvvəsi və standart ehtiyat hissələri pulsuz təmin edilir. Əgər xüsusilə bahalı bir detalın dəyişdirilməsi lazım gələrsə (məsələn, cihazın əsas istilik dəyişdiricisi), bu barədə istehlakçı ilə məsləhətləşiləcək. Ümumən, abunəlik paketlərinin qiymətinə bütün adətən rast gəlinən təmir xərcləri daxildir. İstisna təşkil edən hallar (avadanlığın ümumi dəyişdirilməsi zərurəti və s.) baş verərsə, bu halda müştəriyə xüsusi təklif təqdim olunacaq.

  • Abunəlik xidmətindən istifadə edən müştərilərə istehsalçı zəmanəti müddətində ayrı bir üstünlük verilir: əgər istehsalçı zəmanət hadisəsi baş verərsə (yəni zavoddan qaynaqlanan qüsur), Kombim.az abunəlik çərçivəsində mümkün qədər tez müdaxilə edib problemi həll edəcək və sonradan özü istehsalçı ilə hesablaşacaq ki, müştəri vaxt itirməsin. Bu, bizim əlavə dəyər olaraq təklif etdiyimiz xidmətdir.

2.6. Xidmətin dayandırılması və müqavilənin pozulması: Müştəri abunəlik şərtlərini kobud surətdə pozarsa (məsələn, ödəniş etmədən xidmətdən yararlanmağa cəhd, qəsdən yanlış məlumat vermək, texniki personalın işinə maneə yaratmaq və ya kobud davranış və s.), şirkət xəbərdarlıq etməklə abunəlik müqaviləsini birtərəfli qaydada ləğv edə bilər. Belə halda, əgər müştəri xidmətlərdən artıq istifadə etmişsə, ödəniş geri qaytarılmır; istifadə etməmişsə, yuxarıdakı 2.2-ci bəndə uyğun olaraq ödənilmiş məbləğin qalan hissəsi qaytarıla bilər. Müqavilənin bu cür pozulması nəticəsində müştəriyə dəyən ziyana görə şirkət məsuliyyət daşımır, çünki ləğv müştərinin öz təqsiri üzündən baş verir.